Nákupní košík
0
 

Doprava zboží

 
 

Doprava zboží v rámci České republiky:

Zboží označené SKLADEM je expedováno následující pracovní den po provedení objednávky.

V době prázdnin se z důvodu dovolených může dodací lhůta prodloužit o 1-2 dny. Děkujeme za pochopení.

Zboží označené K DISPOZICI odesíláme do 2-7 dnů. Není-li zboží skladem nebo v případě delší dodací lhůty Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

U objednávek nad 3000 Kč je doprava rámci celé České republiky ZDARMA !!! 

Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejnách Muzikant.cz v Ostravě.

U zboží pod tuto cenovou hranici je možné zvolit následující varianty doručení:

Doručení firmou PPL dopravné a balné částku 80 Kč + doběrečné 20 Kč
Doručení Českou poštou dopravné a balné částku 80 Kč + doběrečné 30 Kč
HeurékaPoint (Uloženka.cz) dopravné a balné částku 55 Kč + doběrečné 14 Kč
Doručení Zásilkovna.cz dopravné a balné částku od 49 Kč + doběrečné 16 Kč


 

Postup při doručení balíku firmou PPL

 

Chcete vědět o Vaší zásilce víc ? VYUŽIJTE PPL !!!

  • Doručení na soukromou adresu následující pracovní den od podání zboží, a to mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Ve vybraných lokalitách možnost výběru večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde
  • Obdržíte SMS nebo email s informací o termínu doručení, číslem zásilky a výší doběrečného (pokud se jedná o dobírkovou zásilku) a to jeden pracovní den před doručením zásilky.
  • Můžete zjistit přepokládaný čas doručení – v SMS nebo emailu obržíte číslo zásilky a pak už snadno zjistití potřebné informace na www.ppl.cz
  • V den doručení vás kurýr bude informovat o případných změnách nebo upřesnění čas doručení zásilky.
  • V případě, že vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zanechá na místě oznámenku o neúspěšném pokusu o doručení, tato informace vám zaslána také emailem.
  • Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese.
  • Termín nebo adresu můžete také jednoduše sledovat po instalaci aplikace PPL CZ pro Android popř. IOS změnit na www.chcisvujbalik.cz, stačí pouze znát číslo Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení a PSČ místa doručení. V případě, že neznáte číslo Oznámení, kontaktujte Zákaznický servis DPD 841 700 700.

 

Převzetí balíku a reklamace dopravy:

 

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned řidiči oznámit a zapsat do přepravního listu převzetí s výhradou!!! Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče. Řidič na kontrolu obsahu při předávání nečeká. Poškození zboží dopravou, které nebylo na první pohled patrné je nutné ohlásit po převzetí zásilky na adresu objednavky@muzikant.cz a to nejpozději do 24 hodin !!!

 

 

 

Postup při doručení balíku Českou poštou

 

Cestu Vaší zásilky lze sledovat na webu České pošty. Je třeba zadat číslo balíku, které Vám zašleme automaticky do emailu po expedici zboží.

Zásilku vám standardně doručí na udanou adresu v době od 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit. V případě, že nebudete na adrese nezastiženi nechá Vám řidič ve schránce oznámení o uložení balíku na poště. Balík pak bude na poště připraven k převzetí. A to nejpozději do data uvedeného na oznámení. Je možne si nechat zaslat balík na poštu. Bližší informace ZDE
Hmotnost obchodního balíku je omezena do 30 kg

 

Převzetí balíku a reklamace dopravy:

 

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky. Pokud je balík zjevně poškozen doporučujeme jej od řidiče nepřevzít a nechat si jej uložit na poště. Následně na poště máte právo na to, aby Vám balík ještě před zaplacením otevřeli a Vy jste mohli zkontrolovat zda je zboží v pořádku a kompletní. Toto právo je smluvně garantováno a MUSÍTE NA NĚM TRVAT. V případě poškození popř. neúplnosti zboží balík nechte poslat zpět.

Pokud po převzetí a odjezdu řidiče zjistíte, že obsah zásilky je poškozen volejte na číslo 800 104 410 . Tam Vám poradí, na kterou pobočku pošty musíte s balíkem zajít k sepsání reklamace dopravy.

Doprava zboží na Slovensko a ostatních zemí Evropské Unie:

Prodej na Slovensko je bez problémů. U zboží je cena v Eurech vidět v detailu zboží. Také při dokončení nákupu Vám systém zobrazí cenu zásilky v Eurech. Doručení dopravcem na udanou adresu trvá cca 2-4 dny od data odeslání zásilky. Je také možný osobní odběr v Bratislavě na Heureka Point.

U dobírek proběhne platba při převzetí a to v Eurech (platí jen pro Slovensko, do ostatních zemí nelze zaslat zboží dobírkou).

 

Lze také zaplatit převodem na náš Slovenský účet v Eurech.
Číslo účtu: 2400156126/8330
Banka: FIO Banka
POZOR!!! Jedná se o Slovenskou banku a platby probíhají v rámci Slovenské republiky (nejde tudíž o zahraniční platbu).

 

Cena dopravy na Slovensko:

Poštovné na Slovensko při objednávce do 10 000 Kč je 200 Kč (cca 10 € ). Nad tuto hodnotu je dopravné ZDARMA!!!

Při osobním odběru na Heukéka Pointech na Slovensko : je účován poplatek za přepravné 39 Kč + 26 Kč za platbu v hotovosti na výdejním místě. Platba probíhá v EURO dle ceny objednávky (klikněte na písmena Kč v detailu zboží a cena se změní na cenu v Euro podle aktuálního kurzu ČNB)

Poštovné do ostatních zemí Evropské unie je 40 €!