Nákupní košík
0
 

KURZWEIL CUP 120 SR - digitální piano

 
(s DPH)

47 330 Kč

POŠTOVNÉ ZDARMA

Záruka:

2 roky
 
Pojištění
Bez pojištění
Pojištění na 1 rok + 2 990 Kč
Pojištění na 2 roky + 4 790 Kč

Více informací:
volejte zdarma 800 888 448

 

CUP - tedy označení, které vzniklo zkrácením slov Compact Upright, je již stálicí v nabídce digitálních pian Kurzweil. Nové modely řady CUP však nově disponují zvukovým modulem stage piana Kurzweil Artis. Tento modul obsahuje celkem 88 prvotřídních zvukových rejstříků, které představují to nejlepší v historii Kurzweil. Novinkou je úžasně realistické German 9' Concert Grand Piana převzaté právě z modelu Artis.

 

Nástroje řady CUP v sobě kombinují dvě zdálnívě protikladné vlastnosti – kompaktní rozměry a zároveň silný audio systém, který ve spojení se špičkovými samply nabízí absolutní kvalitu zvuku. S CUP tak můžete doma mít profesionální zvukovou kvalitu, s kterou se neztratíte v žádném nahrávacím studiu.

 

Specifikace:

  • 88 kláves, plně vyvážená kladívková mechanika Fatar TP100LR
  • nastavitelná dynamika úhozu (10 úrovní)
  • skrolovací alfanumerický LED display
  • polyfonie: 128 hlasů
  • 88 zvukových rejstříků vč. German 9' Concert Grand Piano
  • 2 tlačítka "Favorites" pro snadné vyvolání oblíbených zvuků
  • 51 demo skladeb
  • 78 rytmických doprovodů
  • nekompatibilní s general MIDI
  • split / layer nebo rozdělení klaviatury pro 2 hráče s nastavitenou relativní hlasitostí
  • transpozice +/- 2 oktávy
  • ladění +/- 100 centů
  • efekty: Reverb, Chorus (efekty převzaty z nástrojů série PC3)
  • metronom s funkcí tap tempo
  • nahrávání: 1 skladba (1 stopa)
  • ozvučení: 4 reproduktory
  • výkon: 45 W
  • stereo RCA linkové výstupy
  • stereo RCA linkové vstupy
  • vstup MP3 IN pro připojení externího zvukového zdroje (např. PC nebo MP3 přehrávač) - malý stereo jack 3.5 mm
  • 2 sluchátkové výstupy (velký jack 6.3 mm)
  • konektory MIDI In / Out
  • USB port pro připojení k PC
  • pedály: sustain, sostenuto, soft
  • zdroj: 19V, 3.42A DC
  • klavírní stolička je součástí balení

 

Parametry:

  • šířka: 1414 mm
  • hloubka: 503 mm
  • výška: 895 mm
  • hmotnost: 60 kg
  • obsah balení: stolička (bez výškového nastavení), napájecí zdroj, manuál
  • barva: palisandr
  • klaviatura: Fatar TP100LR
  • povrch klaviatury: hladký
  • automatické doprovody: ne
Počet kláves:
88
Počet zvuků:
88
Počet doprovodů:
78
Polyfonie:
128 hlasů
Efekty:
Reverb, chorus.
Nahrávání:
ano
Externí paměť:
NE
Vnitřní paměť:
ano
DEMO skladby:51
Displej:
LED sedmi segmentový
Počet pedálů:
3
Konektory:stereo RCA In + Out, MP3 In (Jack 3,5)
Vlastní reproduktory:
ANO
Výkon reproduktorů:
2 x 22W
Split:
ano
Dual:
ano
Rozměry:
1414 x 503 x 895 mm
Hmotnost:
60 kg
Připojení sluchátek:
ano dvoje
USB , MIDI:
ano , ano
Nahrávání / počet stop:
1
Automatické doprovody:
Ano
Stojan v ceně:
Ano
Související zboží naleznete v těchto kategoriích: Noty na klavír (piano) , Stoličky , Sluchátka


Odkaz na stránky výrobce KURZWEIL.


Zobrazit všechny nabízené produkty výrobce KURZWEIL



Něco o výrobci:
Píše se rok 1982 a Stevie Wonder si Kurzweilovi stěžuje na nevyrovnanou úroveň a nedostatečné schopnosti syntezátorů. Chybí mu nástroj, který by dokázal co nejvěrněji replikovat zvuk reálných akustických nástrojů. Kurzweil na tento podnět reaguje založením nové společnosti Kurzweil Music Systems a už v roce 1983 je na trhu K250 – první samplující workstation. Nástroj má integrovaný sekvencer a multitimbrální architekturu. Muzikanti poprvé dostali možnost využít svůj syntezátor k simulaci celého orchestru. Zvuk byl natolik kvalitní, že ve své době neměl žádné srovnání. Kurzweilova piána, smyčce nebo vokální sbory se okamžitě staly legendou. V pozadí úspěchu stojí specifický přístup k syntéze: Kurzweil mluví o „akustické syntéze". Zatímco všechny ostatní syntezátory svou architekturou kopírují subtraktivní syntézu z analogového období (generátor – filtr – zesilovač), Kurzweil pro úpravu samplovaného zdroje používá modulární procesory s vlastnostmi střiženými na míru podle požadavků konkrétního zvuku. Rázem ho to vyneslo o třídu výš: ostatní nástroje se mu zvukem nemohly ani přiblížit, protože jim chyběly rozhodující technické prostředky.

Na první nástroj navazuje roku 1988 model K1000. Koncepce zůstává stejná, přibývají další samply, zdvojnásobuje se polyfonní kapacita, nově je syntezátor vybaven dvěma efektovými jednotkami. Akustické zvuky zůstávají bez konkurence, syntetické za nimi značně zaostávají. V období největší slávy Kurzweil na počátku 90. let své Music Systems prodal korejskému výrobci klavírů Young Chang. Korejci zachovali název firmy i značku, sám Kurzweil se od svých produktů neodvrací a s firmou v následujích letech úzce spolupracuje.

V K2000, který přichází v roce 1991, Kurzweil svůj unikátní přístup k syntéze organizuje v kompletní systém, poprvé označený zkratkou V.A.S.T. (Variable Architecture Synthesis Technology). Jejím základem jsou předdefinované skupiny propojených modulárních procesorů nejrůznějších vlastností, kterým Kurzweil říká algoritmus. Každý z algoritmů má své specifické vlastnosti, které nejlépe vyhovují určitému typu zvuku. V.A.S.T. jako jediný systém umožňuje využívat všechny nejznámější typy syntézy: subtraktivní, aditivní, wavetable, FM. Zdrojem zvuku jsou samply i „analogové" a spektrální vlnové průběhy. Vedle „akustických" zvuků dovede V.A.S.T. vytvářet také neslýchaně barevné syntetické zvuky včetně mimořádně přesvědčivé simulace analogů.

Roku 1996 se objevila verze K2500, která obsahuje zatím nejrozsáhlejší podobu V.A.S.T. syntézy. Polyfonie se zvýšila na 48 hlasů, počet DSP modulů překročil 60, sekvencer má 32 stop, přibyl vynikající arpeggiator. Kurzweil vždycky usiloval o co největší možnosti modulací v reálném čase. K2500 vybavil originálním páskovým kontrolérem, který se o dvacet let dříve poprvé objevil na Moogově neúspěšném Polymoogu. Kurzweil ho však několikanásobně prodloužil a přiřadil mu značný počet unikátních funkcí. A pod kolečka pro modulaci a pitch bend umístil ještě jeden menší. Čtyři stereo sběrnice s KDFX multiefekty v kvalitě špičkových rackových procesorů. Operační systém uložený ve Flash ROM je možné upgradovat z disket. Pozoruhodné jsou možnosti dalšího rozšiřování nástroje: ROM karty, paměťové bloky, digitální výstupy (AES/EBU nebo S/PDIF), osmikanálové optické rozhraní pro ADAT a Tascam. Je možné připojit externí harddisk – pro komunikaci s externími médii Kurzweil zvolil tehdy nejvýkonnější rozhraní SCSI. Syntezátor nebyl levný: v dobách, kdy průměrná cena špičkového nástroje byla cca dva tisíce dolarů, začínal K2500 na dvou a půl a podle vybavení mohl stát až sedm tisíc. V ceně byla nejen unikátní koncepce, ale také nejvýkonnější dostupná výpočetní technika, protože Kurzweilův přístup vyžadoval neporovnatelně vyšší výkony řídícího počítače. A zatímco ostatní firmy se snažily své ceny ještě stlačovat, Kurzweil neměl, co by zlevnil.I o tři roky mladší K2600 zůstal nejdražším syntezátorem na trhu. Mezi muzikanty měl tak vysoký kredit, že ho můžete slyšet snad z každého druhého cédéčka. Za mistrovské dílo je považován K2500 AES (Audio Elite System): nadupaný všemi rozšířeními až na maximum, bočnice ze vzácného dřeva, plechový kryt v elegantním šedobílém odstínu. Byl označen za nejlepší syntezátor „všech dob" a ještě dnes je možná i nejkrásnější. S modelem K2600 se vývoj Kurzweilova syntezátoru téměř zastavil (přišla ještě jenom mírně zjednodušená varianta K2661). Přesto však nástroj dodnes stojí na kvalitativní špičce a bez ohledu na vysokou cenu se dál prodává, což jenom znovu svědčí o jeho vyjímečném charakteru. Zároveň však Young Chang otevřel nové řady presetových syntezátorů, především SP (Stage Piano) a PC (Performance Controller). Tyto nástroje jsou ve srovnání s K2600 poměrně jednoduché, liší se především počtem zvuků a efektů, řada PC navíc zdůrazňuje master keyboard funkce. Nástroje se velmi dobře prodávaly především proto, že firma neslevovala na pověstných zvukových kvalitách: i ony totiž využívají V.A.S.T. architekturu. Přenášejí ovšem nejlepší kurzweilovské zvuky do dostupnější cenové kategorie a oslovují hudebníky všech žánrů. Až do nejnižších cenových hladin pronikly zvukové moduly Micro Piano, ME-1 (Micro Ensemble) a jeho klávesová verze KME-61. Zatímco ME-1 je víceméně standardní GM modul, Micro Piano obsahovalo výběr z těch nejlepších klavírních zvuků, jimiž se mohl chlubit právě jen Kurzweil.

Multiefekt KDFX dostal rackovou podobu v osmikanálovém procesoru KSP-8, výběr kurzweilovské kvality za dostupnější cenu přinesly dva multiprocesory Rumour a Mangler. Young Chang samozřejmě využil své padesátileté tradice ve výrobě klavírů a pianin a přenesl do dřeva i Kurzweilovu elektroniku. Digitální pianina i křídla se vyrábějí pod značkou MARK. Všechna jsou vybavena plnohodnotným sekvencerem (8 nebo 16 stop), obsahují 89 nebo 300 zvuků a 64 doprovodných rytmických patternů. Jednodušší a výrazně levnější RE-220 a RE-110 nabízejí jen 37 nebo 10 zvuků, ale s ohledem na nízkou cenu překvapí nekompromisní zvuková kvalita.

Zboží si můžete zdarma převzít na našich prodejnách Ostrava-Centrum a Ostrava-Poruba



Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 3000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) po České republice dopravcem:

  • Balík na adresu PPL dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 20 Kč

  • Balík na adresu Česká pošta dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč

  • osobní odběr HeurékaPoint (Uloženka.cz) dopravné je 55 Kč a případně dobírky doběrečné 14 Kč

  • osobní odběr Zásilkovna (Zasílkovna.cz) dopravné je 49 Kč a případně dobírky doběrečné 16 Kč


Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 10000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) na Slovensko dopravcem:


Zboží můžete zaplatit :