Nákupní košík
0
 

Platby za zboží, nákup na splátky

 
 

Platby v rámci České republiky

Zákazníci z České republiky mají následující možnost platby za zboží:

  • Hotově - na prodejnách Muzikant.cz.
  • Dobírkou - zboží zaplatíte v hotovosti při jeho převzetí od doručovatele firmy DPD nebo České pošty. Také je možné využít výdejních míst Heuréka Point (Uloženka.cz).
  • Online platební kartou - zboží zaplatíte kartou přes zabezpečenou platební bránou ihned při dokončování objednávky bez poplatku a šetříte tak za doběrečné (minimální platba je 500kč)
  • Bankovním převodem (v korunách českých) - objednané zboží expedujeme po přijetí platby na náš účet. Převod ve většině případů trvá 1-2 pracovní dny Toto typicky trvá 1 až 2 pracovní dny.

Číslo účtu v Kč 1 : 3931211379/0800  Česká spořitelna 
Číslo účtu v Kč 2 : 2800156125/2010  FIO Banka Ostrava

(variabilní symbol = číslo objednávky (jen čísla), konstantní symbol = 008).

 

Platby v rámci Slovenska

Prodej na Slovensko je bez problémů. U zboží je cena v Eurech vidět v detailu zboží(objednávky (klikněte na znak € vedle písmena Kč v detailu zboží a cena se změní na cenu v Euro podle aktuálního kurzu ČNB)  Také při dokončení nákupu Vám systém zobrazí cenu zásilky v Eurech.

  • Hotově - osobní odběr je možný na Heureka Pointech Slovensko - platba probíhá v EURO
  • Dobírkou - doručení dopravcem na udanou adresu trvá cca 2-4 dny od data odeslání zásilky. Platba proběhne při převzetí a to v EURO.
  • Bankovním převodem - na náš Slovenský účet v Eurech.

Číslo účtu v EURO : 2400156126/8330
Banka: FIO Banka

POZOR Jedná se o Slovenskou banku a platby probíhají v rámci Slovenské republiky!
(nejde tudíž o zahraniční platbu)

Pokud jste na Slovensku registrovaní jako plátci DPH pak je možné prodat Vám zboží bez DPH. Stačí poslat číslo registrace na admin@muzikant.cz

 

Platby v rámci EU mimo Slovensko

Platby za zboží v rámci EU je možno provádět

Bankovním převodem - na účet v EURECH
(variabilní symbol = číslo objednávky (jen čísla), konstantní symbol = 008).

Číslo účtu:
IBAN : CZ9520600000000001086141
SWIFT/BIC : CITFCZPPXXX
Bank Name: CITFIN, SPORITELNI DRUZSTVO  RADLICKA 751/113E  158 00 PRAGUE 5 CZ
BANK CODE: 2060
IBAN =  CZ9520600000000001086141

 

Platby KupNajisto 

 

 

 

Nakupte teď, plaťte třeba až po Vánocích!

Přemýšleli jsme, jak Vám ještě více zpříjemnit nákupy na muzikant.cz, tak jsme přidali další možnost platby – odloženou platbu "Kup Najisto". Této akce lze využít při nákupech v období od 1. listopadu do 24. prosince 2016. Nejzazší termín pro platbu za zboží je potom období mezi 5.1.2017 a 20.1.2017.


Jaké jsou výhody odložené platby Kup Najisto?
S platbou Kup Najisto už nikdy nebudete kupovat "zajíce v pytli", vše si na vlastní oči doma skouknete, a až pak se rozhodnete, zda si věc koupíte či nikoli.


Vaší první objednávku s Kup Najisto zaplatíte do 14 dnů od doručení zboží, ale další objednávky už můžete platit najednou, až do 20. dne měsíce následujícího od vytvoření objednávky. Služba je tedy vhodná v případě, kdy se blíží výplata a Vám schází finanční rezerva.

 

Tato služba je dostupná pouze pro nákupy do 5000 Kč. V případě dobré platební morálky Vám při dalších nákupech můžeme limit navýšit až na 7000 Kč.

 

 

 

Jak nakupovat teď a platit potom?
Využití služby Kup Najisto je velmi jednoduché. Stačí k němu mít více jak 21 let a pak už jen vybrat si na muzikant.cz kousky, které vám padly do oka, vložit je do košíku a zvolit platbu "Kup Najisto".


Budete přesměrováni na platební bránu Kup Najisto. Pokud využíváte tuto službu poprvé, vyplníte požadované údaje pro Vaše první ověření a dokončíte objednávku. Další nákupy s Kup Najisto již budete potvrzovat pouze SMS kódem.

 

Zboží Vám bude odesláno na určenou adresu s fakturou. Můžete si zboží doma v klidu vyzkoušet a zvážit, zda Vám vyhovuje.

- Budete-li se zbožím spokojeni, zaplatíte ho 14 dnů na účet 99550247/0100 (variabilní symbol = číslo objednávky (jen čísla)).
- Nebude-li vyhovovat Vašim požadavkům, můžete jej bez údání důvodu v této lhůtě vrátit. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.

 

Jak a komu zaplatím po 14 dnech?
Všechny informace o tom, jak máte zaplatit  a přesné datum, do kterého musíte zaplatit Vaší objednávku vám zašleme emailem a navíc si ho můžete kdykoli zkontrolovat ve Vašem profilu Kup Najisto.

Pokud byste měli s platbou jakýkoli problém, kontaktujte nás, prosím. V případě,že zboží neuhradíte včas pošleme Vám upomínku e-mailem, kterou, prosíme, zaplaťte co nejdříve. Pokud od Vás neobdržíme platbu ani 10 dní po splatnosti, pošleme Vám poštou dopis s upomínkou a k Vašemu dluhu bude připočítán poplatek 150 Kč za náklady s tím spojené. Pokud nezaplatíte ani po této výzvě, budeme nuceni zahájit vymáhací proces v rámci zákonných možností.

 

  SPLÁTKY

 

JAK POSTUPOVAT PŘI NÁKUPU NA SPLÁTKY?

 

  1. . Veškeré vybrané zboží dejte postupně do košíku
  2. . Jakmile bude hotovo klikněte na "Ukázat košík " popř. vpravo na "NÁKUPNÍ KOŠÍK"
  3. . V košíku pokračujte na VYBRAT DOPRAVU A PLATBU
  4. . Vyberte typ dopravy a platbu "na splátky" u vybrané společnosti (Cetelem, HomeCredit)
  5. . Pokračujte na ZADAT OSOBNÍ ÚDAJE
  6. . Zadejte svoje údaje a klikněte "OBJEDNAT", poté budete přesměrováni na web vybrané splátkové společnosti
  7. . Na jejich stránkách si vyberete z možných variant, jak chcete splácet a uzavřete Online smlouvu.
  8. . Zboží Vám pošleme na dobírku za cenu první splátky.

 

Pro firmy a instituce nabízíme platbu faktury na splatnost zde !!!

 

 

 

Home Credit a.s.  •  CETELEM CR a.s.

 

Prodej na splátky na dálku Home Credit

 

 

Pořiďte sobě nebo svým blízkým to, po čem touží. Jednoduše na splátky. Pokud svůj nákup poctivě splatíte, vrátíme Vám všechny zaplacené úroky.

 

Všeobecné podmínky a informace k dalším produktům Home Credit ZDE

 

Postup při nákupu zboží v internetovém obchodě formou spotřebitelského úvěru – Home Credit

  1. . Klient si vybere na stránkách internetového obchodu zboží a pokud si z alternativ úhrady si vybere úhradu prostřednictvím spotřebitelského úvěru od společnosti Home Credit a.s. bude přesměrován na jejich stránky
  2. . Zde si po vybrání variant splátek vyplní žádost o poskytnutí úvěru, své iniciály a kliknutím žádost odešle k posouzení Online.
  3. . O výsledku posouzení žádosti o úvěr je informován on-line a taky na jím uvedený e-mail
  4. . V případě schválení je klientovi současně zaslána Úvěrová smlouva (ve formátu pdf), Úvěrové podmínky (ve formátu pdf) a Manuál zákazníka elektronickou poštou přímo z Home Credit.
  5. . Klient si dle Manuálu zákazníka Úvěrovou smlouvu s úvěrovými podmínkami vytiskne 2x.
  6. . V případě, že si klient nemůže schválenou smlouvu z nějakého důvodu vytisknout sám, informuje o této skutečnosti Home Credit na adrese schvalovani@homecredit.cz. Home Credit smlouvu i s úvěrovými podmínkami vytiskne a zašle klientovi poštou na jím udanou kontaktní adresu.
  7. . Klient dle obdržených instrukcí zkontroluje vytištěné údaje a podepíše obě dvě smlouvy (každou smlouvu 2x, celkem tedy 4 podpisy) a zašle na adresu Home Credit spolu:
    • s kopií občanského průkazu,
    • s kopií druhého dokladu totožnosti uvedeného ve smlouvě,
    • u úvěru nad 30 000,- Kč. Potvrzení o výši příjmu.
  8. Home Credit porovná údaje ve smlouvě se zaslanými kopiemi dokladu totožnosti:
    • jméno a příjmení,
    • adresa trvalého bydliště,
    • čísla dokladu totožnosti,
    • zda jsou ke smlouvě přiloženy úvěrové podmínky (popř. Potvrzení o výši příjmu),
    • zda je podepsána smlouva a podpis zákazníka na smlouvě se podobá podpisu v kopii OP.
  9. . V případě, že v kontrolovaných údajích nevzniknou žádné nesrovnalosti, zástupce HC úvěrovou smlouvu podepíše v kolonce Podpis zmocněného zástupce společnosti.
    (V případě, že vzniknou na smlouvě jakékoli nesrovnalosti, budou tyto ihned řešeny přímo s klientem emailem popř. telefonicky)
  10. . Poté Home Credit zašle poštou doporučeně jedno vyhotovení podepsané smlouvy klientovi.
  11. . Zároveň se zasláním smluv dá Home Credit obchodníkovi zprávu že veškeré dokumenty jsou v pořádku a teprve na základě této informace obchodník zašle zákazníkovi zboží dobírkou ve výši první splátky (akontace)

Postup při nákupu zboží v internetovém obchodě formou spotřebitelského úvěru – Home Credit, osobní odběr

  1. . Klient si vybere na stránkách internetového obchodu (IO) zboží a z alternativ úhrady si vybere úhradu prostřednictvím spotřebitelského úvěru od společnosti Home Credit a.s. (HC).
  2. . Vyplní žádost o poskytnutí úvěru a tuto žádost odešle k posouzení.
  3. . O výsledku posouzení žádosti o úvěr je informován klient (on-line i e-mailem) a zároveň IO (e-mailem).
  4. . V případě schválení je klientovi současně zaslána Úvěrová smlouva s úvěrovými podmínkami ve formátu pdf a Manuál zákazníka elektronickou poštou přímo z HC.
  5. . Klient potom na prodejně zkontroluje vytištěné údaje a podepíše každou smlouvu 2x v kolonce podpis klienta (celkem tedy 6 podpisu). Dále klient podepíše Čestné prohlášení
  6. . Na prodejně proběhne ověření klienta dle OP a potom provede platbu první splátky (akontace) v hotovosti.
  7. . IO předá klientovi zboží a jedno vyhotovení úvěrové smlouvy včetně úvěrových podmínek.
 

Splátkový prodej Cetelem pro soukromé osoby

 


Cetelem slaví 20 let v ČR a naděluje splátky bez navýšení každý pátek a sobotu až do konce roku 2016.

 

Přímá platba 0 Kč

10 měsíčních splátek

0% úrok - nepřeplatíte nic navíc

Příklad splácení:

cena zboží/služby: 10 000 Kč

přímá platba: 0 Kč

výše úvěru: 10 000 Kč

počet měsíčních splátek: 10

měsíční splátka: 1 000 Kč

celkem zaplatíte: 10 000 Kč

roční úroková sazba: 0 %

RPSN: 0 %

Úvěr bez pojištění schopnosti splácet.

 

Nákup na splátky je snadný, zabere vám jen pár minut

  • vložte zboží do nákupního košíku
  • vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky Cetelem".
  • po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle vašich možností. V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
  • v dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem) a jsou považovány za přísně důvěrné.
  • okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k vaší žádosti od Cetelem.
  • pokud byla vaše žádost předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci.
  • podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je zašlete poštou na adresu: Úvěrové oddělení, BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, Ostrava 702 00 – Přívoz.
  • o termínu dopravy a předání pořízeného zboží vás budeme informovat.

 

Podmínky pro získání úvěru a potřebné doklady

  • Svéprávnost
  • Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
  • Nejsem ve zkušební době ani ve výpovědní lhůtě

 

Pro úvěr do 80 000 Kč (včetně)

  • Kopie platného dokladu totožnosti
  • Kopie druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P nebo rodný list;
  • Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu.

 

Pro úvěr nad 80 000 Kč

  • Kopie platného dokladu totožnosti;
  • Kopie druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P nebo rodný list;
  • Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu;
  • Doklad pro ověření adresy bydliště (žadatel dokládá pouze tehdy, pokud uvádí jinou adresu bydliště, než je na kopii dokladu o bankovním účtu):
  • Doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu nebo výpis z katastru nemovitostí; (doklad nesmí být starší než dva měsíce);
  • Doklad pro ověření příjmu:

Osoba výdělečně činná:

  • Potvrzení o výši příjmu nebo poslední výplatní lístek s označením zaměstnavatele nebo daňové přiznání za předchozí zdaňovací období (potvrzené příslušným finančním úřadem);

Důchodce:

  • Potvrzení od plátce starobního nebo invalidního důchodu nebo poslední výpis z účtu nebo poslední složenka prokazující pobírání důchodu;
    (doklad nesmí být starší než jeden měsíc).

 

Pojištění schopnosti splácet 

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy vám nabízíme výhodné pojištění.

 

Výhody sjednaného pojištění:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání,
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • minimálně 3 pojištění za cenu jednoho,
  • součást měsíční splátky úvěru.
  • Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Částka k úhradě pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru. Typy pojištění naleznete na zde