Nákupní košík
0
 

YAMAHA CLP 575 B - digitální piano v barvě černé

 
YAMAHA CLP 575 B
 
 
akce
(s DPH)

72 890 Kč

K dispozici

Odešleme

do 7 dnů

POŠTOVNÉ ZDARMA

Záruka:

5 let
 
Pojištění
Bez pojištění
Pojištění na 1 rok + 4 390 Kč
Pojištění na 2 roky + 6 990 Kč

Více informací:
volejte zdarma 800 888 448

 
Pro uplatnění prodloužené záruční lhůty na 5 let zaregistrujte svůj produkt do 6 měsíců od data koupě na adrese: PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA YAMAHA

Nakupujete pro školu nebo úřad ? Využijte instituční slevu 5% Stáhněte si ZDE tento formulář a pošlete jej vyplněný na admin@muzikant.cz a uvedená cena bude pro Vás o 5% nižší.


Autorizovaný prodejce YAMAHA


Clavinova, digitální piano, dřevěná klaviatura, černá barva.

Nová řada digitálních pian Yamaha Clavinova opět přichází s mnoha inovacemi.

 

SPECIFIKACE:

 

Klaviatura, pedály a kabinet:

  • 88 kláves
  • lineární vyvážení (rozdílná hmotnost jednotlivých kláves)
  • dřevěná klaviatura NWX (Natural Wood X, dřevo je použito pro bílé klávesy)
  • povrch kláves ze syntetické slonoviny
  • Escapement
  • nastavitelná citlivost klaviatury: Hard 2, Hard 1, Medium, Soft 1, Soft 2, Fixed
  • 3 pedály: Damper, Sostenuto, Soft
  • funkce half pedal
  • LCD display
  • typ víka klaviatury: zasunovací
  • notový stojan

 

Zvuk:

  • Zvukový generátor: Yamaha CFX, Bösendorfer Imperial
  • Polyfonie: max. 256 hlasů
  • 34 zvukových rejstříků
  • 20 bicích rytmů
  • efekty: Reverb (6 typů), Chorus (3), Brilliance (7), Master Efekty (11)
  • Stereofonní optimalizace efektů
  • funkce Key-off Samples
  • funkce Virtual Resonance Modeling
  • funkce Smooth Release
  • funkce Damper Resonance
  • Intelligent Acoustic Control (IAC)

 

Funkce:

  • režimy Dual/Layer/Split
  • 18 demo skladeb s ukázkami různých zvukových resjtříků
  • 50 klavírních demo skladeb
  • 303 výukových demo skladeb
  • metronom (tempo 5-500 BPM)
  • transpozice, ladění

 

Nahrávání:

  • počet skladeb: 250 (16 stop / skladba)
  • USB Audio Recorder: formát záznamu a přehrávání: WAV
  • interní paměť: cca 1.5MB
  • externí paměť:

 

Konektivita:

  • 2 sluchátkové výstupy
  • MIDI In/Out/Thru
  • AUX IN (stereo mini jack 3.5 mm)
  • AUX OUT L / L+R, R
  • USB TO DEVICE (typ A pro připojení USB flash disku)
  • USB TO HOST (typ B pro připojení k PC)
  • spotřeba energie: 55W

 

Ozvučení:

  • zesilovač: (40W + 40W) x 2
  • reproduktory: (16cm + 8cm) x 2 zabudované ve speciálním boxu
  • Akustická optimalizace

 

Příslušenství:

  • věšák na sluchátka
  • "50 greats for the Piano"
Počet kláves:
88
Počet zvuků:
34
Počet doprovodů:
20
Polyfonie:
256 hlasů
Efekty:
ano
Nahrávání:
ano
Externí paměť:
vstup na USB paměť
Vnitřní paměť:
ano
DEMO skladby:18
Displej:
s podsvětlením
Počet pedálů:
3
Konektory:MIDI IN, OUT, THRU, USB TO DEVICE, USB TO HOST, AUX IN, AUX OUT
Vlastní reproduktory:
ANO
Výkon reproduktorů:
2x 40W
Split:
ano
Dual:
ano
Rozměry:
1466 x 930 x 465 mm
Hmotnost:
73.5 kg
Připojení sluchátek:
ano dvoje
USB , MIDI:
ano , ano
Nahrávání / počet stop:
16
Automatické doprovody:
Ano
Stojan v ceně:
Ano

Odkaz na stránky výrobce YAMAHA.


Zobrazit všechny nabízené produkty výrobce YAMAHA



Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.


Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.

Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.


Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.

Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.

V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.

Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.

Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.

Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.

Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.

Zboží si můžete zdarma převzít na našich prodejnách Ostrava-Centrum a Ostrava-Poruba



Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 3000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) po České republice dopravcem:

  • Balík na adresu PPL dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 20 Kč

  • Balík na adresu Česká pošta dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč

  • osobní odběr HeurékaPoint (Uloženka.cz) dopravné je 55 Kč a případně dobírky doběrečné 14 Kč

  • osobní odběr Zásilkovna (Zasílkovna.cz) dopravné je 49 Kč a případně dobírky doběrečné 16 Kč


Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 10000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) na Slovensko dopravcem:


Zboží můžete zaplatit :