Nákupní košík
0
 

YAMAHA DTX 900M Module - elektronické bicí

 
YAMAHA DTX 900M Module
 
 
(s DPH)

46 490 Kč

K dispozici

Odešleme

do 7 dnů

POŠTOVNÉ ZDARMA

Záruka:

3 roky
 
Pojištění
Bez pojištění
Pojištění na 1 rok + 2 990 Kč
Pojištění na 2 roky + 4 790 Kč

Více informací:
volejte zdarma 800 888 448

 

Špičková kvalita zvuku pro živé vystupování a nahrávání. Široké možnosti pro rozšíření. Špičkové digitální efekty - tři efektové bloky. Doplňkové bubenické funkce. Bezkonkurenční hratelnost a pocit ze hry. Efektivní hudební tvorba pomocí prostřednictvím USB připojení.

 

Specifikace:

  • rozměry: 334 x 96 x 285 mm
  • váha: 3.6 kg
  • samply: 1,016 (for the User Voices)
  • zdroj samplu: vstupní audio signaly z AUX IN/SAMPLING IN, výstupní audio signaly přes OUTPUT (Resample)
  • Sample Data Bits: 16 bit
  • samplovací paměť: optionally installed, expandable to 512 MB (256 MB DIMM x 2 slots) - DIMMs are not installed to the instrument when shipped from the factory
  • velikost samplu: mono: 32 MB, stereo: 64 MB
  • samplovací čas: 44.1kHz: 6 min. 20 sec. 22.05kHz: 12 min. 40 sec. 11.025kHz: 25 min. 20 sec. 5.5125kHz: 55 min. 40 sec.
  • digital samplovací frekvence: 44.1kHz, 22.05 kHz, 11.025 kHz, 5.5125 kHz (stereo/mono)
  • formát samplu: DTX900 originální formát, WAV, AIFF
  • tónový generátor: AWM2
  • polyfonie: 64hlasá
  • wave: 205 MB (when converted to 16-bit linear format)
  • zvuky: preset: 1,115 drum voices, 211 melody voices (GM)
  • efekty: Reverb 9 typů Chorus 19 typů Variation 51 typů (Drum Kit) Insertion 51 typů (AUX IN/SAMPLING IN) Master Effect 9 typů Master EQ 5 bands
  • bicí sady: preset: 50 sad, uživatelské: 50 sad (na Flash ROM), externí: 1584 sad (nebo 99 x 16, v externím USB zařízení)
  • sekvencer: kapacita not: přibližně 152,000 not
  • rozlišení not: 480 ppq (partů na čtvrťovou notu)
  • typ záznamu skladby: real time
  • stopy: 2 stopy
  • skladby: demo: 3, practice: 44, pad song: 40, uživatelské: 50
  • formát souboru záznamu: DTX900 originální format, SMF formát 0
  • metronom: tempo: 30 – 300 , tap tempo, takt: 1/4 – 16/4, 1/8 – 16/8, 1/16 – 16/16, timing: Accent, Quarter note, Eighth note, Sixteenth note, Triplet, zvuk metronomu: preset: 8, uživatelský: 1
  • cvičební funkce: Measure break, Groove check, Rhythm gate
  • ovladače: Sliders MASTER, PHONES, CLICK, ACCOMP., KICK, SNARE, TOM, CYMBAL, HI-HAT, MISC. - Data dial
  • displej: 240 x 64 grafický podsvícený LCD, 7-segment LED (3-digit)
  • konektory: MIDI IN/OUT - USB TO DEVICE/TO HOST - OUTPUT L/MONO, R (standard phone jack) - DIGITAL OUT (EIAJ CP1201, IEC60958, S/P DIF) - INDIVIDUAL OUTPUT 1 – 6 (standard phone jack) - Trigger Input jacks 1 – 9, 12 – 15 (Standard stereo phone jack, L: Trigger Signal, R: Rim Switch) - Trigger Input jacks 10 and 11 (Standard stereo phone jack, L: Trigger Signal, R: Trigger Signal) - AUX IN/SAMPLING IN (Standard stereo phone jack) - PHONES (Standard stereo phone jack) - HI-HAT CONTROL (Standard stereo phone jack) - DC IN 16V
  • příkon: 18W

Odkaz na stránky výrobce YAMAHA.


Zobrazit všechny nabízené produkty výrobce YAMAHA



Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.


Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.

Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.


Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.

Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.

V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.

Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.

Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.

Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.

Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.

Zboží si můžete zdarma převzít na našich prodejnách Ostrava-Centrum a Ostrava-Poruba



Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 3000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) po České republice dopravcem:

  • Balík na adresu PPL dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 20 Kč

  • Balík na adresu Česká pošta dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč

  • osobní odběr HeurékaPoint (Uloženka.cz) dopravné je 55 Kč a případně dobírky doběrečné 14 Kč

  • osobní odběr Zásilkovna (Zasílkovna.cz) dopravné je 49 Kč a případně dobírky doběrečné 16 Kč


Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 10000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) na Slovensko dopravcem:


Zboží můžete zaplatit :