Nákupní košík
0
 

Jak nakupovat

 
 
 

Výběr zboží:

Hledáte-li konkrétní nástroj, využijte vyhledavače v horní části e-shopu.

Zboží je rozděleno podle druhu nástrojů do osmi hlavních kategorií, které naleznete v  zeleném boxu vlevo. Tyto kategorie (kytary, baskytary...) můžete najetím kurzoru dále "rozbalit" a blíže definovat nástroj, o který máte zájem (akustická kytar, elektrická kytara...). V podkategoriích můžete určovat další parametry (výrobce, dostupnost, velikost, atd.). Kupujete-li hudební nástroj poprvé, můžete využít záložky TOP, kde najdete námi ověřené a doporučované nástroje v dané kategorii. Veškeré zboží se snažíme opatřit fotografií a popisem. Pokud se stane, že u zboží nenaleznete potřebné informace, dejte nám, prosím, vědět na admin@muzikant.cz nebo martina@muzikant.cz, abychom tyto informace doplnili.

 

Cena zboží:

Pokud máte zájem o konkrétní zboží a našli jste ho reálně skladem za lepší cenu u kterémkoliv českého konkurenčního e-shopu, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se Vám poskytnout ještě výhodnější nabídku.

 

Dostupnost zboží:

V detailu zboží najdete informaci o jeho aktuální dostupnosti na naší kamenné prodejně a na externích skladech. Najdete zde také informaci, jak dlouho by trvalo objednání a odeslání zboží.  Není-li zboží dostupné, můžete kliknutím na "zjistit dostupnost" a odeslat dotaz, případně se můžete obrátit na ON-LINE PRODAVAČE nebo na bezplatnou telefonní linku 800 888 448.

 

Nákup/Objednávka:

Vybrali jste si zboží? Nyní stačí kliknout na tlačíko KOUPIT, a tím vložit zboží do nákupního KOŠÍKU. Obsah košíku můžete zkontrolovat kliknutím na jeho ikonu v pravém horním rohu e-shopu. Tlačítkem POKRAČOVAT V NÁKUPU můžete přidávat další zboží. Pro dokončení objednávky je potřeba vybrat způsob dopravy, platby a vyplnit Vaše kontaktní údaje. O úspěšném dokončení objednávky budete informováni e-mailem. Případné dotazy k Vaší objednávce prosím směřujte na e-mail objednavky@muzikant.cz

 

Dotazy ke zboží

Během běžné otevírací doby můžete Vaše případné dotazy ke zboží směřovat na ON-LINE PRODAVAČE přímo na e-shopu. Můžete také zavolat na zelenou linku 800 888 448. Pokud se vzhledem k vytíženosti našich telefonních linek nedovoláte, potom je možné nás kontaktovat e-mailem na admin@muzikant.cz. Odpověď dostanete zhruba do hodiny.

Vaše nejčastější dotazy:

  • Mohu si objednat po telefonu, e-mailem nebo na on-line chatu (v pracovní době) ?
    Ano, je to možné. Můžete využít bezplatné linky 800 888 448 nebo on-line prodavače. Registrovaným zákazníkům můžeme jejich novou objednávku na základě e-mailu přiřadit k jejich účtu. Po přihlášení pak mohou sledovat aktuální stav objednávky.
  • Co je to proforma faktura?
    Proforma faktura je výzva k platbě a je zasílána e-mailem. Jinak řečeno, je to platba předem. Zboží rezervujeme a posíláme až po zaplacení proforma faktury. Částka musí být připsána na náš účet. Připsání peněz na náš účet trvá běžně 1-3 dny.
  • Jak zjistím stav mé objednávky?
    Pokud se na e-shopu zaregistrujete, můžete po přihlášení k Vašemu účtu sledovat stav objednávek i historii Vašich nákupů. Může se stát, že Vámi objednané zboží není skladem. V tom případě budete kontaktováni naším prodejcem a domluvíme se na dalším postupu. V ostatních případech je uvedeno datum dodání.
  • Když si objednám přes internet mohu si zboží vyzvednout osobně?
    Ano. Při objednání zboží přes e-shop vyberete způsob převzetí zboží: osobní odběr na prodejně v Ostravě-Porubě. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že zboží, o které máte zájem bude již vyprodáno. 
  • Kolik zaplatím za dopravu?

     Při objednávkách nad 3 000 Kč Vám nebudeme účtovat dopravné ani balné. Zaplatíte pouze cenu zboží.
     Při objednávkách do 3 000 Kč účtujeme dopravné popř. doběrečné dle vybraného způsobu dopravy.
     Dopravné na Slovensko je zdarma u objednávek nad 10 000 Kč. Jinak je 200 Kč.

 

Slevový kód

O slevový kód můžete požádat na našem Facebooku. Minimální cena Vaší objednávky musí být 500 Kč!

Pokud jste z OSTRAVY a okolí, pošlete SMS se svým jménem a PSČ svého bydliště na 608 158 852. Slevový kód Vám pošleme SMSkou.

Slevový kód můžete získat také přihlášením k odběru newsletterů nebo při různých sezónních akcích.

Slevový kód vepište do příslučného pole v druhém kroku Vaší objednávky a klikněte na "VLOŽIT SLEVOVÝ KÓD".

Upozornění ! Žádný slevový kód nelze uplatnit na produkty značky YAMAHA a ROLAND, nelze jej použít u zboží ve slevě, u cenově zvýhodněného balíčku zboží nebo jej kombinovat s jinými slevovými kódy.

     

Nákup pro studenty, školy a instituce

Dát dětem hudební vzdělaní je pro jejich rozvoj ta nejlepší investice. Proto se snažíme podporovat studenty, školy i další organizace v jejich činnosti tím, že jim poskytujeme řadu výhod při nákupu.

 


  • Slevy pro studenty

Jste-li student a máte platný ISIC průkaz, nezapomeňte uvést číslo průkazu do poznámky při dokončování objednávky - automaticky získáte 10% SLEVU.  Tato sleva se vztahuje i na průkazy IYTC a ALIVE .

Upozornění ! ISIC slevu nelze uplatnit na produkty značky YAMAHA a ROLAND, nelze ji uplatnit u zboží ve slevě, cenově zvýhodněné balíčky zboží nebo ji kombinovat s jinými slevovými kódy.

 

  • Slevy pro školy a instituce

Pokud chcete nakupovat na fakturu pro školu nebo instituci (a třeba i na náhradního plnění )  je to jednoduché - pošlete naskenovanou objednávku s podpisem a razítkem na admin@muzikant.cz emailem a pošleme Vám zboží na splatnost. Případné dotazy zodpovím na čísle 60815885 p. Vantuch  

Máte-li zájem o dlouhodobější spolupráci, nabízíme Vám možnost VIP členství s trvale zvýhodněnými cenami. Podívejte se na REFERENCE VIP zákazníků.

Ve spolupráci s firmou Scentre umíme dodat nástroje pro školy a instituce formu NÁHRADNÍHO PLNĚNÍ 

Náhradní plnění - Dle znění zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti a vyhlášky č. 518/2004 Sb. mají zaměstnavatelé s více než 25 zaměstnanci povinnost zaměstnávat 4 % osob se zdravotním postižením (osoby se ZP). Nakoupí-li zaměstnavatel zboží nebo služby jako Náhradní plnění, může ušetřit až 35% pořizovací ceny zboží nebo služeb. Konkrétní výpočty jsou už složitější.

Vždy je třeba v objednávce do poznámky uvést , že požadujete náhradní plnění. Zpětně nelze potvrzení vystavit protože NP neposkytujeme my, ale s námi spolupracující firma (provize činí cca +10% k ceně zboží)