Nákupní košík
0
 

YAMAHA THRC 212 - kytarový reprobox 2x 12"

 
YAMAHA THRC 212
 
 
YAMAHA THRC 212
 
YAMAHA THRC 212
 
(s DPH)

14 990 Kč

POŠTOVNÉ ZDARMA

Záruka:

3 roky
   
   
Pojištění
Bez pojištění
Pojištění na 1 rok + 990 Kč
Pojištění na 2 roky + 1 590 Kč

Více informací:
volejte zdarma 800 888 448

 

Reprobox Yamaha THRC 212 je perfektní doplněk pro THR100H Dual nebo THR100H. Je vybaven dvěma 12" reproduktory Eminence Legend1218 a The Tonker 12” a nabízí perfektní vyvážení mezi čistotou, průrazností a vintage vřelostí zvuku. Díky možnosti přepnutí mezi režimy mono a stereo, si můžete zvolit, který z reproduktorů použijete, a ještě více tak upravit svůj zvuk. Uzavřená konstrukce kabinetu. Frekvenční rozsah 70Hz - 5,5kHz. Výkon 150W+150W nebo 300W (150W+150W). Impedance 8? nebo 16? (8?+8?). Zadní vstup 3x 1/4" phone. Možnost připojení ovládacího pedálu (SINGLE/DUAL). Rozměry 701 x 471 x 301 mm. Hmotnost 24kg. Materiál: dřevotříska 18mm. 2x 12" reproduktory Eminence Legend1218 a The Tonker 12”

 

  • frekvenční rozsah: 70 Hz - 5,5 kHz
  • výkon: 150 W + 150 W nebo 300 W (150 W + 150 W)
  • impedance: 8 Ohm nebo 16 Ohm ( 8 Ohm + 8 Ohm)
  • zadní vstup: 3x 1/4" phone
  • možnost připojení ovládacího pedálu (SINGLE/DUAL)
  • rozměry: 701 x 471 x 301 mm
  • hmotnost: 24 kg
  • uzavřená konstrukce kabinetu
  • materiál: dřevotříska 18 mm

Odkaz na stránky výrobce YAMAHA.


Zobrazit všechny nabízené produkty výrobce YAMAHA



Něco o výrobci:
Od roku 1887, kdy začala vyrábět jazýčkové varhany, se společnost Yamaha v Japonsku (pak Nippon Gakki Co., Ltd.) stala největšími světovými výrobci mnoha řad hudebních nástrojů a vedoucím producentem audio/video produktů, polovodičů a dalších počítačových součástek, sportovních potřeb, domácích spotřebičů a nábytku, speciálních kovů, obráběcích strojů
a průmyslových robotů.


Výrobky firmy Yamaha jsou nyní určeny od začátečníků, přes jejich precizně zpracované varianty určené hudebním profesionálům až třeba po špičkové digitální mixážní pulty používané v nejlepších světových studiích. Ať už se jedná o výrobky cenově příznivé i vrcholné profesionální kategorie, vždy mají jedno společné – nejvyšší možnou úroveň kvality a zpracování, kterou v dané cenové kategorii můžete najít.

Logo Yamaha zavazuje – firma má zcela jinou filozofii než většina no-name výrobců, kteří se snaží jen co nejrychleji prodat levné zboží s proměnlivou kvalitou určené nezkušeným začátečníkům a dále se o zákazníka nezajímají.Yamaha se snaží své zákazníky udržet po celou jejich hudební kariéru, má totiž co nabídnout všem - začínajícím, pokročilým i profesionálům a jen spokojení zákazníci se vracejí.


Yamaha nyní vlastní 44 dceřiných společností a zastoupení na zahraničních trzích, spolu s mnoha spřízněnými společnostmi v Japonsku.

Kromě toho Yamaha vlastní a provozuje unikátní střediska po celém Japonsku, aby zlepšila volnočasové a kulturní aktivity svých zákazníků. Yamaha také nabízí možnost studia hudby, možnosti pro prezentaci svých vlastních skladeb a podporuje mnoho hudebních aktivit.

V roce 1966 byla založena Hudební nadace Yamaha, což nastartovalo spoustu hudebních aktivit po celém světě, včetně Hudebních škol Yamaha a programu Junior Original Concert. Silný závazek prosazovat a podporovat hudební vzdělání a popularizovat hudbu - to jsou jedny z nejdůležitějších prvků, které odlišují společnost Yamaha od svých konkurentů.

Snahou Yamahy je vytvářet produkty a služby, které uspokojí rozdílné potřeby a touhy lidí po celém světě. Výrobky a služby Yamaha jsou uznávány po celém světě pro svou skvělou akustickou kvalitu, konstrukci, technologie, řemeslné zpracování a služby orientované na zákazníka.

Tyto produkty a služby pod značkou Yamaha jsou vysoce ceněné velkým množstvím odborníků, institucí, podnikatelů v průmyslu a zákazníků a koncových spotřebitelů.

Naše firemní filozofie je zakotvena v našem zákaznicky orientovaném řízení a provozu; v poskytování produktů a služeb vynikající kvality; v pokračujícím úsilí v rozšíření našich stávajících trhů a nalézání nových trhů; v posílení výzkumu a vývoje v oblasti dlouhodobého plánování; v závazku péče o koncové uživatele prostřednictvím ještě lepších poprodejních služeb; v pokračování globalizace podnikání společnosti Yamaha; v podpoře pozitivního růstu prostřednictvím diverzifikace.

Elementární podnikové cíle společnosti se odráží ve všem, co Yamaha dělá, což má přispět k obohacení kvality života lidí po celém světě.

Zboží si můžete zdarma převzít na našich prodejnách Ostrava-Centrum a Ostrava-Poruba



Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 3000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) po České republice dopravcem:

  • Balík na adresu PPL dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 20 Kč

  • Balík na adresu Česká pošta dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč

  • osobní odběr HeurékaPoint (Uloženka.cz) dopravné je 55 Kč a případně dobírky doběrečné 14 Kč

  • osobní odběr Zásilkovna (Zasílkovna.cz) dopravné je 49 Kč a případně dobírky doběrečné 16 Kč


Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 10000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) na Slovensko dopravcem:


Zboží můžete zaplatit :