Infolinka ZDARMA: 800 888 448

po–pá (pracovní dny) 9–18 hod.

Zbývá 3 000 Kč do dopravy ZDARMA
0 Košík
   

KURZWEIL PC3 K6

workstation

Omlouváme se, ale tato položka aktuálně není v nabídce

30 dní na vrácení zboží
Záruka: 3 roky
Kalkulačka splátek
Pojištění nástroje
Více informací: 800 888 448
workstation

Pokud jste hudebník který vyžaduje ty nejlepší zvuky, všechny potřebné funkce a nulové kompromusy, jsou pro Vás digitální piana PC3K to pravé. Jde o nástupce vysoce oblíbeného PC3, jehož schopnosti ještě dále vylepšuje.

 

Při vývoji bylo dbáno na to, aby ovládání bylo co nejsnazší a hudebník se mohl věnovat jen hudbě, nikoli všem technickým záležitostem kolem ní. PC tak nabízí ty nejpotřebnější funkce, s kterými lze pracovat velmi přehledně a rychle, ať už jde třeba o funkce jako layer nebo split nebo vytváření presetů. Ovládání je velmi interaktivní – PC3 například dokáže samo informovat o tom, jaké ovladače jsou přiřazeny parametrům v rámci daného programu.

Z hlediska zvukové kvality je PC3 zcela nekompromisní – nabízí 1047 zvukových programů, a to včetně odbornou veřejností velmi kladně hodnocených samplů Triple Strike Grand Piano s 32 zvukovými vrstvami. Kromě klasických akustických pian jsou zde samply elektronických pian a varhan, smyčců, dechů, baskytar, kytar, perkusí a bubnů, sólové i orchestrální nastavení. Nechybí ani oblíbené KB3 varhany ovladatelné do posledního detailu pomocí MIDI nebo syntezátory KVA

 

Řada samplů využívá technologií PC3X Synth Engine a V.A.S.T. Synth Engine, které specificky pracují se stovkami samplů a parametrů. Výsledkem jsou velmi muzikální zvuky, které znějí přesně tak, jak potřebujete a jak by zněly s použitím reálných nástrojů.

Pro ještě větší možnosti práce se zvuky je zabudován efektový procesor, který reverby, delaye, zkreslení, modulace, simulace aparatur a další efekty. Celkem je zde přes 500 efektů, s kterými lze v reálném čase pracovat. Architektura Vám nabízí možnost pracovat s 16 efektovými inserty a 11 sběrnicemi, takže je jen na Vás, jak s nimi budete chtít pracovat.


Parametry

Klaviatura: Fatar TP9
Typ klaviatury: Dynamická
Povrch klaviatury: Hladký
Počet kláves: 61
Automatické doprovody: Ne
Počet zvuků: 1074
Vstupy: 5x Pedal, Ribbon Controller, Expression pedal
Výstupy: Headphone Jack 6,3 mm TRS, 4x Line Balanced Jack 6,3 mm TS
Barva: Černá
Polyfonie: 128
USB to Host: Ano
USB to Device: Ano
USB Midi: Ano
Ozvučení: Ne
Obsah balení: Sustain pedál, adaptér, manuál, USB kabel
Šířka: 1000 mm
Hloubka: 355 mm
Výška: 123 mm
Hmotnost: 14 kg

Odkaz na stránky výrobce Kurzweil

Něco o výrobci:
Píše se rok 1982 a Stevie Wonder si Kurzweilovi stěžuje na nevyrovnanou úroveň a nedostatečné schopnosti syntezátorů. Chybí mu nástroj, který by dokázal co nejvěrněji replikovat zvuk reálných akustických nástrojů. Kurzweil na tento podnět reaguje založením nové společnosti Kurzweil Music Systems a už v roce 1983 je na trhu K250 – první samplující workstation. Nástroj má integrovaný sekvencer a multitimbrální architekturu. Muzikanti poprvé dostali možnost využít svůj syntezátor k simulaci celého orchestru. Zvuk byl natolik kvalitní, že ve své době neměl žádné srovnání. Kurzweilova piána, smyčce nebo vokální sbory se okamžitě staly legendou. V pozadí úspěchu stojí specifický přístup k syntéze: Kurzweil mluví o „akustické syntéze". Zatímco všechny ostatní syntezátory svou architekturou kopírují subtraktivní syntézu z analogového období (generátor – filtr – zesilovač), Kurzweil pro úpravu samplovaného zdroje používá modulární procesory s vlastnostmi střiženými na míru podle požadavků konkrétního zvuku. Rázem ho to vyneslo o třídu výš: ostatní nástroje se mu zvukem nemohly ani přiblížit, protože jim chyběly rozhodující technické prostředky.

Na první nástroj navazuje roku 1988 model K1000. Koncepce zůstává stejná, přibývají další samply, zdvojnásobuje se polyfonní kapacita, nově je syntezátor vybaven dvěma efektovými jednotkami. Akustické zvuky zůstávají bez konkurence, syntetické za nimi značně zaostávají. V období největší slávy Kurzweil na počátku 90. let své Music Systems prodal korejskému výrobci klavírů Young Chang. Korejci zachovali název firmy i značku, sám Kurzweil se od svých produktů neodvrací a s firmou v následujích letech úzce spolupracuje.

V K2000, který přichází v roce 1991, Kurzweil svůj unikátní přístup k syntéze organizuje v kompletní systém, poprvé označený zkratkou V.A.S.T. (Variable Architecture Synthesis Technology). Jejím základem jsou předdefinované skupiny propojených modulárních procesorů nejrůznějších vlastností, kterým Kurzweil říká algoritmus. Každý z algoritmů má své specifické vlastnosti, které nejlépe vyhovují určitému typu zvuku. V.A.S.T. jako jediný systém umožňuje využívat všechny nejznámější typy syntézy: subtraktivní, aditivní, wavetable, FM. Zdrojem zvuku jsou samply i „analogové" a spektrální vlnové průběhy. Vedle „akustických" zvuků dovede V.A.S.T. vytvářet také neslýchaně barevné syntetické zvuky včetně mimořádně přesvědčivé simulace analogů.

Roku 1996 se objevila verze K2500, která obsahuje zatím nejrozsáhlejší podobu V.A.S.T. syntézy. Polyfonie se zvýšila na 48 hlasů, počet DSP modulů překročil 60, sekvencer má 32 stop, přibyl vynikající arpeggiator. Kurzweil vždycky usiloval o co největší možnosti modulací v reálném čase. K2500 vybavil originálním páskovým kontrolérem, který se o dvacet let dříve poprvé objevil na Moogově neúspěšném Polymoogu. Kurzweil ho však několikanásobně prodloužil a přiřadil mu značný počet unikátních funkcí. A pod kolečka pro modulaci a pitch bend umístil ještě jeden menší. Čtyři stereo sběrnice s KDFX multiefekty v kvalitě špičkových rackových procesorů. Operační systém uložený ve Flash ROM je možné upgradovat z disket. Pozoruhodné jsou možnosti dalšího rozšiřování nástroje: ROM karty, paměťové bloky, digitální výstupy (AES/EBU nebo S/PDIF), osmikanálové optické rozhraní pro ADAT a Tascam. Je možné připojit externí harddisk – pro komunikaci s externími médii Kurzweil zvolil tehdy nejvýkonnější rozhraní SCSI. Syntezátor nebyl levný: v dobách, kdy průměrná cena špičkového nástroje byla cca dva tisíce dolarů, začínal K2500 na dvou a půl a podle vybavení mohl stát až sedm tisíc. V ceně byla nejen unikátní koncepce, ale také nejvýkonnější dostupná výpočetní technika, protože Kurzweilův přístup vyžadoval neporovnatelně vyšší výkony řídícího počítače. A zatímco ostatní firmy se snažily své ceny ještě stlačovat, Kurzweil neměl, co by zlevnil.I o tři roky mladší K2600 zůstal nejdražším syntezátorem na trhu. Mezi muzikanty měl tak vysoký kredit, že ho můžete slyšet snad z každého druhého cédéčka. Za mistrovské dílo je považován K2500 AES (Audio Elite System): nadupaný všemi rozšířeními až na maximum, bočnice ze vzácného dřeva, plechový kryt v elegantním šedobílém odstínu. Byl označen za nejlepší syntezátor „všech dob" a ještě dnes je možná i nejkrásnější. S modelem K2600 se vývoj Kurzweilova syntezátoru téměř zastavil (přišla ještě jenom mírně zjednodušená varianta K2661). Přesto však nástroj dodnes stojí na kvalitativní špičce a bez ohledu na vysokou cenu se dál prodává, což jenom znovu svědčí o jeho vyjímečném charakteru. Zároveň však Young Chang otevřel nové řady presetových syntezátorů, především SP (Stage Piano) a PC (Performance Controller). Tyto nástroje jsou ve srovnání s K2600 poměrně jednoduché, liší se především počtem zvuků a efektů, řada PC navíc zdůrazňuje master keyboard funkce. Nástroje se velmi dobře prodávaly především proto, že firma neslevovala na pověstných zvukových kvalitách: i ony totiž využívají V.A.S.T. architekturu. Přenášejí ovšem nejlepší kurzweilovské zvuky do dostupnější cenové kategorie a oslovují hudebníky všech žánrů. Až do nejnižších cenových hladin pronikly zvukové moduly Micro Piano, ME-1 (Micro Ensemble) a jeho klávesová verze KME-61. Zatímco ME-1 je víceméně standardní GM modul, Micro Piano obsahovalo výběr z těch nejlepších klavírních zvuků, jimiž se mohl chlubit právě jen Kurzweil.

Multiefekt KDFX dostal rackovou podobu v osmikanálovém procesoru KSP-8, výběr kurzweilovské kvality za dostupnější cenu přinesly dva multiprocesory Rumour a Mangler. Young Chang samozřejmě využil své padesátileté tradice ve výrobě klavírů a pianin a přenesl do dřeva i Kurzweilovu elektroniku. Digitální pianina i křídla se vyrábějí pod značkou MARK. Všechna jsou vybavena plnohodnotným sekvencerem (8 nebo 16 stop), obsahují 89 nebo 300 zvuků a 64 doprovodných rytmických patternů. Jednodušší a výrazně levnější RE-220 a RE-110 nabízejí jen 37 nebo 10 zvuků, ale s ohledem na nízkou cenu překvapí nekompromisní zvuková kvalita.

Možnosti doručení po ČR | Více informací o doručení zde
Osobní odběr (prodejna Ostrava - Poruba)ZDARMA
Zboží si můžete bezplatně vyzvednout na prodejně Muzikant.cz v Ostravě-Porubě
Obchod poblížDopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč
Výdejní místo Zásilkovna.czDopravné a balné 75 Kč + Platba na dobírku 30Kč
Česká pošta (Balík do ruky)Dopravné a balné 90 Kč + Platba na dobírku 30Kč
GLS KurýrDopravné a balné 85 Kč + Platba na dobírku 20Kč
Výdejní místo Balíkovna.czDopravné a balné 60 Kč + Platba na dobírku 30Kč

Zboží můžete zaplatit :

Prodejna Ostrava-Poruba zavřena
Dnes: 9:00-18:00
Skrýt