Infolinka ZDARMA: 800 888 448

Pracovní dny: 8:00 - 18:00

Zbývá 3 000 Kč do dopravy ZDARMA
0 Košík
   

  • Sleva 25%
  • Výprodej

ZOOM ZFX C5.1t CONTROL PACKAGE

modelingový SW pro kytaru s USB interface

1 490 Kč Cena s dph
Původní cena: 1 990 Kč
Ušetříte 500 Kč / 25%

Našli jste lepší cenu?

Vyzkoušet si nástroj

Odešleme dnes
Počet ks:
30 dní na vrácení zboží
Záruka: 2 roky
Kalkulačka splátek
Pojištění nástroje
Více informací: 800 888 448

Přestože dokumentace není tak jasná, jak by mohla být, instalace a nastavení rozhraní a programu ZFX je poměrně jednoduché. ZFX i hardwarová rozhraní jsou kompatibilní se systémy Windows . Hardware odebírá energii z připojení USB - neexistuje možnost pro samostatné napájení - a funguje jako hardwarový klíč pro kopírování pro ZFX, který nelze spustit bez připojeného rozhraní. Na rozdíl od USB2 Rig Kontrol je C5.1t zařízení USB 1.1, a proto může nahrávat a přehrávat pouze 16bitový zvuk, a to buď 44,1 nebo 48 kHz.

 

Konstrukce modelu C5.1t je uklidňující a pevná, se silnými gumovými lícemi a pevným kovovým pouzdrem, které se pod tlakem neohýbá. Pět nožních spínačů je uspořádáno do „M“ formace a každý má červenou LED, která indikuje jeho stav. Jsou spolehlivá a snadno se spouští, i když jim chybí uspokojivý „clunk“, který mají drahé přepínače. Kolébkový pedál se cítí hladce, ale má poměrně omezený úhel pojezdu a já jsem zjistil, že jeho odezva je ve spodní části rozsahu poněkud prudká; když byl opravený jako objemový pedál, bylo obtížné získat plynulé vyblednutí z ticha. Má přidružený přepínač, jaký byste očekávali, že najdete na běžném pedálu wah, ale na revizní jednotce bylo extrémně obtížné vyvinout dostatečnou sílu k jeho ovládání.

 

Přestože je C5.1t pouze rozhraní typu dva vstupy, dva výstupy, má dostatek soketů pro připojení kytar, linkových vstupů a mikrofonů současně.
Přestože je C5.1t pouze rozhraní typu dva vstupy, dva výstupy, má dostatek soketů pro připojení kytar, linkových vstupů a mikrofonů současně.
Výběr vstupů a výstupů je zdravý: jeden vysoce impedanční kytarový vstup je spojen dvěma kombinovanými zdířkami jack / XLR pro mikrofony, druhou dvojicí zdířek pro linkové vstupy a stereofonním „aux“ vstupem na mini jacku. C5.1t je pouze zařízení typu dva vstupy / dva výstupy, takže je nemůžete všechny přenést do počítače na samostatných kanálech (přepínač tří poloh vybere, zda nahráváte kytaru, mikrofony nebo liniové zdroje) , ale je hezké mít všechno takto oddělené. Dvojice výstupních konektorů plné velikosti je spojena zesilovačem sluchátek s přidruženým ovládáním úrovně. Neexistuje žádný displej ani měření, ale myslím si, že je to vzhledem k ceně odpustitelné.

 

Přímé monitorování funguje způsobem, který bude známý uživatelům původního Digidesign M Boxu: jednoúrovňový ovladač nastavuje množství surového vstupního signálu, který je přiváděn přímo na výstup, a přepínač umožňuje, aby byl sbalen na mono (takže že pokud nahráváte vokály, můžete je slyšet centrálně, nikoli tvrdě doleva nebo doprava).

 

Přiznám se, že jsem trochu skeptický ohledně prvku „Tube Accelerator“ v designu, který používá ventil 12AX7 k zahřátí vaší kytary před dalším tvarováním v softwaru. Vzhledem k tomu, že celé rozhraní běží z USB napájení, existuje podezření, že zlatá záře, která se vynoří z mřížky předního panelu, nevyzařuje ze samotného ventilu, a protože neexistuje žádný způsob, jak zeslabit zisk trubice před A-D převodníkem , nemůžete ji přivést do zjevného zkreslení, aniž byste ořízli vstup do počítače. Trubice znějí jemně odlišně od pevné fáze, ale ne způsobem, který se mi obzvláště líbil - na spodním konci se cítím trochu těsně a uzavřeně - a mohl bych to udělat i bez ní. Alternativa v pevném stavu je však dostatečně slušná, s otevřeným zvukem a velkým ziskem.

 

. Místo nastavení velikosti vyrovnávací paměti získáte jeden posuvník „Latency“ kalibrovaný v milisekundách, ale vztah mezi tímto nastavením a skutečnou latencí je nejasný. Výchozí nastavení 6ms bylo příliš vysoké pro pohodlné sledování vstupu v reálném čase, takže jsem jej snížil na 3ms. To poskytlo hlášenou vstupní a výstupní latenci 4,5 a 10,5 milisekundy, a bylo to docela příjemné hrát, ale způsobovalo to občasné kliknutí a vyskakování na můj stroj. U nahrávek kritických pro misi bych byl v pokušení zvýšit latenci a použít přímé monitorování.


ZFX Plug-in je modulární aplikace, která umožňuje nastavení složitých řetězců efektů pomocí propojovacích kabelů dole.

 

 

Softwarová komponenta balíčku je v počítači označována jako „ZFX Plug-in“, i když běží jako samostatný program i ve formě VST. Pokud jste zvyklí na jiné simulace zesilovačů, bude většina aspektů jeho fungování známa, a v některých ohledech je její modulární přístup podobný filozofii jako Guitar Rig. Kromě řady ovládacích prvků a metrů podél vrcholu jsou čtyři hlavní oblasti. Na pravé straně obrazovky vidíte aktuálně vybraný zesilovač a pod ním grafické znázornění reproduktorové skříňky s mikrofonem, který lze pohybovat. V levé polovině okna lze zobrazit buď přednastavený prohlížeč, kytarový tuner, prostředky pro přiřazení ovládacích prvků C5.1t softwarovým parametrům, nebo „katalog“ zesilovačů, efektů, procesorů atd.

Mezitím běží podél pruhu virtuální pruh, na kterém sedí pedály vašich efektů. To lze posouvat doleva a doprava pro plný přístup k řetězcům s dlouhými efekty, zatímco pokud chcete vidět ovládací prvky na jednotlivých pedálech, musíte se přiblížit. Pokud vytváříte nastavení jakékoli složitosti, utratíte spoustu času rolování a zoomování, a v tomto ohledu to není tak uživatelsky přívětivé jako něco jako Guitar Rig, kde většina parametrů je snadno viditelná na jednom místě.

 

Způsob, jakým nožní ovladač souvisí s tím, co vidíte na obrazovce, může být matoucí, protože neexistuje žádný zřejmý způsob, jak zjistit, který nožní spínač je přiřazen kterému ovládacímu prvku (ovládacím prvkům) na obrazovce a v továrních zvucích, pořadí pedálů na obrazovce nefunguje Vždy neodpovídají pořadí na pedálu. A co víc, kde jsou nožní spínače přiřazeny k zapnutí nebo vypnutí efektů na obrazovce, pracují opačně od pedálů, takže LED vypínače se rozsvítí, když je příslušný pedál vypnutý.

 

Všechny ovládací prvky C5.1t lze přiřadit více parametrům ZFX.

 

Ovládací panel je místo, kde přiřadíte parametry spínačům a pedálu C5.1t. Dvě samostatná menu vám umožňují přiřadit přepínače parametrům v rámci předvolby a globálním parametrům a krokům předvolby / banky. Horní dva přepínače výchozí pro krok vpřed a vzad přes aktuální banku předvoleb, ale toto chování můžete globálně vypnout a umožnit jim přiřazení k efektům pedálů nebo k čemukoli jinému. Pro každou fyzickou kontrolu je k dispozici až pět řídicích cílů v rámci předvolby a přepínače lze přiřadit parametrům nepřetržitého i zapnuto / vypnuto - takže můžete například přepínat mezi dvěma různými časy zpoždění. To je flexibilní a funguje docela dobře, i když malá grafika může být chmurná. Možným vylepšením pro budoucí verze by bylo umožnit přiřadit pedály a spínače jednoduše kliknutím pravým tlačítkem myši na příslušný parametr, namísto toho, aby se muselo pokaždé navštívit ovládací panel. Také bych se velmi ráda mohla vypnout. Patch byl upraven. Jsi si jistá?' zpráva, která se zobrazí téměř vždy, když pomocí myši vyberete novou předvolbu.

 

Zajímavou možností v horní části obrazovky je „Selektor pickupu“, který lze nastavit na Single nebo Humbucker nebo úplně vypnout. Otravně je toto nastavení uloženo na bázi patch-by-patch; pro mě by bylo rozumnější, kdyby se změnil globálně, protože pravděpodobně změníte předvolbu mnohem častěji, než změníte kytaru. Po chvíli jsem to nakonec většinu času ignoroval, protože jsem nebyl přesvědčen, že přizpůsobení selektoru Pickup ke kytaru nutně zlepšilo zvuk.

 

Volby,
Moduly ZFX jsou přístupné prostřednictvím „katalogu“ na obrazovce.

Předvolby ZFX jsou uspořádány v bankách po 128 a existuje 27 výrobních bank, z nichž každá obsahuje hrst předvoleb a spoustu prázdného prostoru. Některé z továrních zvuků jsou modelovány podle známých tónů umělců, zatímco jiné předvádějí možnosti různých zesilovačů a efektů ZFX. Dělají spravedlivou práci, když zobrazují rozsah dostupných zvuků, i když osobně mi připadalo trochu nepříjemné, že všechny tovární předvolby obsahují poměrně agresivní protihlukovou bránu.

 

Katalog jako celek obsahuje příliš mnoho zařízení k podrobnému popisu zde: stačí říct, že bez ohledu na váš hudební žánr výběru jste nebyli opomíjeni. 12 emulovaných kytarových zesilovačů a pět basových zesilovačů zde emulovaných je většinou známo z jiných programů, zatímco nabízené efekty spouštějí plný gamut, od zřejmých phaserů, flangerů, tremolů, zpoždění a reverbů po více outre zařízení, jako je inteligentní harmonizér, ring modulátor, krokový rozdělovač a zpoždění zpětného chodu.

 


video



Zboží si můžete zdarma převzít na naši prodejně Ostrava-Poruba

Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 3000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) po České republice dopravcem:

  • Balík na adresu PPL dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč
  • Balík na adresu Česká pošta dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč
  • osobní odběr Zasilkovna.cz dopravné je 49 Kč a případně dobírky doběrečné 16 Kč

Možnosti zaslání balíku v celkové ceně do 10000 Kč (vyšší cena = poštovné zdarma) na Slovensko dopravcem:

  • Balík na adresu PPL dopravné je 200 Kč a případně dobírky doběrečné 30 Kč
  • osobní odběr Zasielkovna.sk dopravné je 80 Kč a případně dobírky doběrečné 20 Kč

Zboží můžete zaplatit :